کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش مشاهده تصاویر 3D با نتایج جستجو گوگل

به گزارش سافت گذر، اگرچه در بسیاری از کشورها محدودیت های مربوط به بیرون رفتن از خانه دیگر برداشته شده اند اما اگر کسی بتواند در خانه بماند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند، همچنان خدمت بزرگی به همنوعانش کرده است. حال در این شرایط که موزه ها و برخی مراکز تفریحی تعطیل شده اند، می توانیم از امکانات واقعیت افزوده و 3D گوگل برای سرگرم کردن خود استفاده کنیم. تا کنون در سافت گذر چگونگی مشاهده تصاویر AR برخی حیوانات را آموزش داده ایم و این بار می خواهیم شما را با امکانات تازه تر گوگل آشنا سازیم.

گوگل سه بعدی 3D واقعیت افزوده AR

 

نکته کلی: برای مشاهده این تصاویر واقعیت افزوده، باید در نتایج جستجو ابتدا گزینه View in 3D را پیدا کرده و سپس آپشن View in your space را بزنید.

برای بهره مندی از این امکانات، تنها به یک گوشی هوشمند با اندروید 7.0 یا جدیدتر نیاز خواهید داشت. همان طور که گفتیم، باید ابتدا کلمه مدنظر را در گوگل سرچ کنید و سپس دو گزینه نامبرده را بزنید. ضمناً، شاید اضافه کردن واژه 3D به انتهای کلمات امکان مشاهده سه بعدی سوژه مدنظر را فراهم کند.

 

•    تصاویر مربوط به اجرام آسمانی و فضایی
گوگل سه بعدی 3D واقعیت افزوده AR
گوگل و ناسا با همکاری یکدیگر تصاویری از اجرام آسمانی مانند ماه ها و سیارات و همچنین، شهاب سنگ ها تهیه کردند تا کاربران بتوانند آنها را به صورت واقعیت افزوده در نتایج جستجو مشاهده نمایند. برای دیدن آنها با تکنولوژی AR، فقط باید اسم آنها را سرچ کرده و سپس گزینه View in 3D را در سایت ناسا ببینید و یا به پایان نام آنها کلمه 3D را بیفزایید.
گوگل سه بعدی 3D واقعیت افزوده AR

البته در اینجا نمی توان تصاویر مربوط به ایستگاه بین المللی فضایی را دید اما نگران نباشید زیرا با دانلود اپلیکیشن ناسا می توانید به این مهم دست یابید. ضمناً، در آن برنامه عکس های 3D بیشتری وجود دارد که در نتایج سرچ گوگل قابل مشاهده نیستند.

 

•    تصاویر مربوط به زیست شناسی
گوگل سه بعدی 3D واقعیت افزوده AR
شرکت Visible Body که نمونه های 3D و دقیقی از اعضای بدن تولید می کند، امکانی را به وجود آورده تا افراد بتوانند تصاویر آنها را در نتایج جستجوی گوگل ببینند. حتی گفته می شود که همکاری با کمپانی BioDigital آغاز شده تا تعداد مدل های سه بعدی بیشتر شوند. به علاوه، می توان با این قابلیت، میان سلول های بدن به گشت وگذار پرداخت.

 

•    تصاویر مربوط به شیمی
گوگل سه بعدی 3D واقعیت افزوده AR
کسانی که به علم شیمی علاقه دارند، می توانند تصاویر سه بعدی مربوط به این درس را با یک جستجوی ساده در گوگل مشاهده کنند.

 

•    تصاویر مربوط به فیزیک
گوگل برای علاقه مندان به فیزیک هم فکری کرده و یک تصویر مفهومی مربوط به این علم را در نتایج جستجوی خود قرار داده است.

 

•    تصاویر مربوط به خودروها
شاید امروزه نتوان به خاطر محدودیت های مختلف رانندگی کرد اما می توان با استفاده از تصاویر 3D ایجاد شده توسط شرکت ولوو به رانندگی با خودروهای مختلف پرداخت. برای مشاهده این عکس ها، حتماً لازم نیست کلمه 3D را به انتهای اسم آنها اضافه کنید. ضمناً، با توجه به منطقه محل زندگی، ممکن است تعداد خودروهای قابل مشاهده به صورت 3D کم یا زیاد باشند.
    
•    تصاویر مربوط به وسایل پوشیدنی
شرکت آمریکایی New Balance نیز با همکاری گوگل برخی از محصولاتش را به صورت سه بعدی نمایش داده تا کسانی که می خواهند ببینند عکس سه بعدی لباس یا کفش موجود در این فروشگاه چگونه است، این فرصت را داشته باشند. البته هنوز نمی توان این لباس ها یا کفش ها را پوشید بنابراین فقط می توان عکس های 3D آنها را تماشا کرد.

 

•    تصاویر مربوط به غار شووه
اگرچه مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم بیشتر به محصولات مربوط می شدند اما گویا با سرچ عبارت Chauvet Cave می توان عکس های 3D از این غار را مشاهده کرد. غار شووه با قدمت تاریخی زیاد، دارای نقاشی های متعددی است که گفته می شود به 25000 سال پیش برمی گردد. حالا گوگل امکانی را فراهم کرده که وقتی کاربران تصویر این غار را می بینند، یکی از دیوارهای اتاق مزین به نقاشی های آن باشد.

گوگل در یک پست وبلاگی می نویسد که شرکای زیادی با او در حال همکاری کردن هستند اما متأسفانه هنوز نتوانسته ایم تصاویر ایجاد شده توسط آنها را مشاهده کنیم. اگر شما هم می دانید که کلمه خاصی در گوگل را می توان به صورت سه بعدی تماشا کرد، در قسمت نظرات به ما اعلام کنید.

توجه داشته باشید که برخی از کلمات و عبارات مختص کشورهای خاص می باشند. مثلاً عکس های برند New Balance را نمی توان در همه جا دید. بر این اساس، اگر بعضی از این تصاویر را در کشور محل زندگی تان ندیدید، احتمالاً فرصت استفاده از آنها را ندارید.

 

 
منبع: androidpolice.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47481 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/26 تعداد مشاهده: 4059
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر